Нагороджена Грамотою обласного департаменту освіти за сумлінну працю (2014р)


Нагороджена медаллю " 200 років з дня народження Т.Шевченка"


Переможець обласного етапу( ІІ місце) Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року 2014"

 

Переможець обласного етапу( ІІІ місце) Всеукраїнського конкурсу "Виховати особистість - 2013"

 

Переможець обласного етапу( І місце) Всеукраїнського конкурсу

" Моя Батьківщина - Україна "  2014р.

 

 Свідоцтво про закінчення форми підвищення професійної кваліфікації на тему:

" Підготовка вчителів до написання міждисциплінарних конспектів занять у рамках проекту "Уроки з підприємницьким тлом"

співфінансованої у рамках програми польської співпраці з розвитку МЗС РП 2014

Лауреат Всеукраїнського конкурсу “ПАНОРАМА ТВОРЧИХ УРОКІВ2012 рік

Переможець обласного конкурсу передових педагогічних ідей “ХМЕЛЬНИЧИНА НА ШЛЯХАХ РЕФОРМУВАННЯ” 2012 рік

Сертифікат, що засвідчує участь у  Всеукраїнській конференції “ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ у КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО ОСВІТИ м.Житомир. 2008 рік. 

Cписок  друкованих матеріалів

1.Географія та економіка в рідній школі. —2015. —  № 5 //  Узагальнюючий урок на тему «Чи знаєш ти природу України»( Патріотична гра- квест).

2. Конспект  уроку «Водний голод – міф чи реальність?» (гра критерійний покер) у рамках проекту "Уроки з підприємницьким тлом", 2014.

3 Педагогічний вісник. Науково- методичний журнал.—2015.- № 2 // «Як підлікувати Землю?» Географічний тренінг.

4. Посібник  "Сучасний урок: традиції та інновації",  2015р.  Конспект  уроку на тему «Кліматотвірні чинники. Розподіл сонячної енергії і температури повітря. Повітряні маси. Циркуляція атмосфери. Вплив підстилаючої поверхні і рельєфу на клімат.  Кліматичні пояси і типи клімату Землі».

5.Ціннісні орієнтації навчальної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів у контексті сучасних вимог до освіти: науково - методичний збірник / За редакцією О.А. Дубасенюк, В. І.Слінчук. - Житомир, Житомирський державний університет ім. І.Франка. -  2008. - 460 с.

6. Шкляр Л.М. Географічне середовище – сфера взаємодії суспільства і природи. Урок – лекція // Краєзнавство. Географія. Туризм. — 2006. — № 31-32. — С.39-41.

7.Шкляр Л.М. Економічна і соціальна географія світу. Комплекс для контролю знань. Профільний рівень.10 клас // Краєзнавство. Географія. Туризм. — 2014. — № 9 — С.6-48.

8. Шкляр Л.М. Засідання шкільного Європейського клубу. Гра – подорож // Географія. Краєзнавство. Туризм. — 2012. — №18-19. — С. 11-14.

9. Шкляр Л.М. Зображення землі на плані та карті . Цикл уроків для 6 класу // Краєзнавство. Географія. Туризм. — 2008. — № 38. — С. 15-24.

10. Шкляр Л.М. Канада // Географія. — 2012. — № 3.  С. 12- 15.

11. Шкляр Л.М. Модель, що забезпечує майбутнє. Особистісно орієнтований підхід у викладанні географії // Географія. Краєзнавство. Туризм. — 2006. — № 9 С. 6 - 9.

12. Шкляр Л.М.  Японія. // Краєзнавство. Географія.Туризм.— 2013.— № 23— С.16-25.

Щоб дати учням іскорку знань, учителю необхідно      ввібрати в  себе море світла.                               

Дуже важливо, щоб мислення учня грунтовалося на пошуках,

дослідженнях.                                           

.                                    В. Сухомлинський.